Skip to content
  • BIP
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • linki społecznościowe ZSET
  • linki społecznościowe ZSET
  • linki społecznościowe ZSET
Telefon
(32) 279-66-96
E-mail
sekretariat@zset.gliwice.eu
Adres
ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice

Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych

im. Cichociemnych w Gliwicach

E-DZIENNIK
  • BIP
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów i rodziców

  • Home
  • Aktualności
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów i rodziców
29 sty 2021
Marta NadolnaAktualności

System oświaty zapewnia dzieciom i młodzieży możliwość korzystania z pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Realizacja zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest jedną z podstawowych form działalności dydaktyczno-wychowawczej przedszkola, szkoły i placówki.

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana dzieciom i młodzieży w przedszkolu, szkole i placówce polega na:

  • rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci i uczniów, jak również czynników środowiskowych wpływających na ich funkcjonowanie w przedszkolu, szkole i placówce,

  • zaspokajaniu potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów.  

Celem w celu wspierania potencjału rozwojowego i stwarzania warunków do jego aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu przedszkola, szkoły i placówki oraz w środowisku społecznym. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest istotną częścią pracy każdego nauczyciela.

Zapewnienie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej, adekwatnej do rozpoznanych potrzeb w tym zakresie, należy do kompetencji dyrektora przedszkola/szkoły, który:

  • w porozumieniu z organem prowadzącym podejmuje decyzje m.in. dotyczące zatrudnienia nauczycieli i specjalistów wykonujących zadania z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w szczególności psychologów, pedagogów, logopedów i doradców zawodowych,

  • ustala formy udzielania tej pomocy, okres ich udzielania oraz wymiar godzin, w którym poszczególne formy będą realizowane z danym dzieckiem/uczniem.

Na poziomie lokalnym – w jednostce systemu oświaty – podejmowane są decyzje m.in. o sposobach zaspokajania potrzeb dzieci i młodzieży czy wymiarze godzin, które wynikają z rzeczywistych, rozpoznanych potrzeb w tym zakresie, w tym dotyczące zatrudniania nauczycieli specjalistów.

W celu zwiększenia dostępności pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, Minister Edukacji Narodowej określił w formie rozporządzenia wykaz zajęć prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz m.in. przez pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych w przedszkolach, szkołach i placówkach. 

Przepisy określają, jakie zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze prowadzone bezpośrednio z dziećmi/uczniami lub na ich rzecz, są realizowane w ramach tzw. „pensum” przez nauczycieli pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych.

Kolejnym działaniem, które przekłada się na zwiększenie dostępności dzieci i młodzieży do pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest wprowadzenie w podziale subwencji oświatowej na rok 2019 dwóch wag na realizację działań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Wagi obejmują uczniów z kategorii dzieci i młodzież (wszystkich, a nie tylko objętych pomocą) w szkołach ogólnodostępnych realizujących obowiązek szkolny lub nauki. Zróżnicowanie tych wag wynika z odsetka osób korzystających z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w danym typie szkoły.

Dane w Systemie Informacji Oświatowej wskazują, że w szkole podstawowej i gimnazjum średnio w kraju 35% uczniów jest objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, w szkołach ponadpodstawowych ok. 19%.

Szacuje się, że tymi wagami zostanie objętych 4,4 mln uczniów, a naliczone środki w wyniosą 556 mln zł. Średnio na ucznia korzystającego z pomocy będzie przypadała kwota ok. 340 zł.

Źródło: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna – Ministerstwo Edukacji i Nauki – Portal Gov.pl (www.gov.pl) 

Informacje w całości przejęte zostały ze strony Ministerstwa.

Nawigacja wpisu

Przedłużenie zajęć w trybie zdalnym do 14 lutego!
Renowacja sali nr 6

Kontakt

Zespół Szkół Ekonomiczno - Technicznych im. Cichociemnych

ul. Sikorskiego 132
44-103 Gliwice

tel. (32) 279-66-96
fax (32) 279-66-97
e-mail: sekretariat@zset.gliwice.eu

Archiwum

Partnerzy

Lokalizacja

Archiwum aktualności

© Wszelkie prawa zastrzeżone ZSET 2025..

Do góry
Ułatwienia dostępu
cancel accessibility
Provided by: sogo logo
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.
Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna

(UCZNIOWIE SZKOŁY)

  1. Administrator

Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Zespół Szkół Ekonomiczno- Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach, ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

  1. Współadministratorzy

Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Zarządzeniu organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08. 2019 r. dotyczącego współadministrowania.

  1. Informacje o przekazywaniu danych osobowych do Państw trzecich

Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, w związku z umieszczaniem danych osobowych na stronie internetowej oraz portalu Facebook.

  1. Inspektor ochrony danych Administratora

Inspektorem Ochrony Danych w Jednostce jest: Paweł Gabriel,

e-mail: iod.zset.gliwice@gmail.com Tel: 32 279 66 96

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
  2. rekrutacji uczniów do szkoły ponadpodstawowej;
  3. ewidencji uczniów;
  4. prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania;
  5. w celach sprawozdawczych;
  6. przeprowadzania egzaminów zewnętrznych (matura, egzamin z kwalifikacji).
  7. Podstawą przetwarzania danych są:
  8. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  9. Przepisy prawa:
  • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,
  1. Zgoda osoby, której dane dotyczą.

 

  1. Odbiorcy danych

Dane mogą być udostępniane odbiorcom określonym w rejestrze czynności przetwarzania, takim jak:

  1. dostawca oprogramowania do prowadzenia dziennika elektronicznego;
  2. firma świadcząca usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  3. firma świadcząca usługi z zakresu opieki medycznej w miejscu nauczania i wychowania;
  4. firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym;
  5. podmioty obsługujące informatycznie placówkę;
  6. Urząd Miasta Gliwice.

 

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa,  będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rejestrze czynności przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody (dotyczy przypadków przetwarzanych na podstawie zgody).Dane osobowe zawarte w dziennikach lekcyjnych – 5 lat od zakończenia nauki w szkole. Dane osobowe zawarte w arkuszach ocen – 50 lat od zakończenia nauki w szkole.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
  2. poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych;
  3. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania na warunkach określonych przez RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody;
  4. wycofania zgody w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody;
  5. ograniczenia przetwarzania, zgodnie art. 18 RODO, w tym do ograniczenia usuwania danych;
  6. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pan/Pani, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem.
  7. Informacje dodatkowe
  8. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie urzędom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Podanie danych w zakresie wymaganym jest warunkiem prawnym podczas rekrutacji oraz korzystania z oferty edukacyjno-wychowawczej .
  10. Dane nie będą przetwarzane przy pomocy systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, za wyjątkiem danych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, podczas którego system podejmuje decyzję o wytypowaniu kandydata na ucznia na podstawie kryteriów określonych w zasadach rekrutacji.Klauzula informacyjna(UCZNIOWIE SZKOŁY)
    1. Administrator

    Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Zespół Szkół Ekonomiczno- Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach, ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

    1. Współadministratorzy

    Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Zarządzeniu organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08. 2019 r. dotyczącego współadministrowania.

    1. Informacje o przekazywaniu danych osobowych do Państw trzecich

    Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, w związku z umieszczaniem danych osobowych na stronie internetowej oraz portalu Facebook.

    1. Inspektor ochrony danych Administratora

    Inspektorem Ochrony Danych w Jednostce jest: Paweł Gabriel,

    e-mail: iod.zset.gliwice@gmail.com Tel: 32 279 66 96

    1. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    2. rekrutacji uczniów do szkoły ponadpodstawowej;
    3. ewidencji uczniów;
    4. prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania;
    5. w celach sprawozdawczych;
    6. przeprowadzania egzaminów zewnętrznych (matura, egzamin z kwalifikacji).
    7. Podstawą przetwarzania danych są:
    8. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
    9. Przepisy prawa:
    • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
    • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,
    1. Zgoda osoby, której dane dotyczą.

     

    1. Odbiorcy danych

    Dane mogą być udostępniane odbiorcom określonym w rejestrze czynności przetwarzania, takim jak:

    1. dostawca oprogramowania do prowadzenia dziennika elektronicznego;
    2. firma świadcząca usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
    3. firma świadcząca usługi z zakresu opieki medycznej w miejscu nauczania i wychowania;
    4. firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym;
    5. podmioty obsługujące informatycznie placówkę;
    6. Urząd Miasta Gliwice.

     

    1. Okres przechowywania danych osobowych

    Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa,  będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rejestrze czynności przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody (dotyczy przypadków przetwarzanych na podstawie zgody).Dane osobowe zawarte w dziennikach lekcyjnych – 5 lat od zakończenia nauki w szkole. Dane osobowe zawarte  w arkuszach ocen – 50 lat od zakończenia nauki w szkole.

    1. Prawa osób, których dane dotyczą

    Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1. dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
    2. poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych;
    3. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania na warunkach określonych przez RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody;
    4. wycofania zgody w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody;
    5. ograniczenia przetwarzania, zgodnie art. 18 RODO, w tym do ograniczenia usuwania danych;
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pan/Pani, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem.
    7. Informacje dodatkowe
    8. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie urzędom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
    9. Podanie danych w zakresie wymaganym jest warunkiem prawnym podczas rekrutacji oraz korzystania z oferty edukacyjno-wychowawczej .
    10. Dane nie będą przetwarzane przy pomocy systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, za wyjątkiem danych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, podczas którego system podejmuje decyzję o wytypowaniu kandydata na ucznia na podstawie kryteriów określonych  w zasadach rekrutacji.
Obowiązek informacyjny

Klauzula informacyjna

(UCZNIOWIE SZKOŁY)

  1. Administrator

Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Zespół Szkół Ekonomiczno- Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach, ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

  1. Współadministratorzy

Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Zarządzeniu organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08. 2019 r. dotyczącego współadministrowania.

  1. Informacje o przekazywaniu danych osobowych do Państw trzecich

Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, w związku z umieszczaniem danych osobowych na stronie internetowej oraz portalu Facebook.

  1. Inspektor ochrony danych Administratora

Inspektorem Ochrony Danych w Jednostce jest: Paweł Gabriel,

e-mail: iod.zset.gliwice@gmail.com Tel: 32 279 66 96

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
  2. rekrutacji uczniów do szkoły ponadpodstawowej;
  3. ewidencji uczniów;
  4. prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania;
  5. w celach sprawozdawczych;
  6. przeprowadzania egzaminów zewnętrznych (matura, egzamin z kwalifikacji).
  7. Podstawą przetwarzania danych są:
  8. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  9. Przepisy prawa:
  • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,
  1. Zgoda osoby, której dane dotyczą.

 

  1. Odbiorcy danych

Dane mogą być udostępniane odbiorcom określonym w rejestrze czynności przetwarzania, takim jak:

  1. dostawca oprogramowania do prowadzenia dziennika elektronicznego;
  2. firma świadcząca usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  3. firma świadcząca usługi z zakresu opieki medycznej w miejscu nauczania i wychowania;
  4. firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym;
  5. podmioty obsługujące informatycznie placówkę;
  6. Urząd Miasta Gliwice.

 

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa,  będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rejestrze czynności przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody (dotyczy przypadków przetwarzanych na podstawie zgody).Dane osobowe zawarte w dziennikach lekcyjnych – 5 lat od zakończenia nauki w szkole. Dane osobowe zawarte                      w arkuszach ocen – 50 lat od zakończenia nauki w szkole.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
  2. poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych;
  3. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania na warunkach określonych przez RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody;
  4. wycofania zgody w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody;
  5. ograniczenia przetwarzania, zgodnie art. 18 RODO, w tym do ograniczenia usuwania danych;
  6. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pan/Pani, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem.
  7. Informacje dodatkowe
  8. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie urzędom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Podanie danych w zakresie wymaganym jest warunkiem prawnym podczas rekrutacji oraz korzystania z oferty edukacyjno-wychowawczej .
  10. Dane nie będą przetwarzane przy pomocy systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, za wyjątkiem danych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, podczas którego system podejmuje decyzję o wytypowaniu kandydata na ucznia na podstawie kryteriów określonych                        w zasadach rekrutacji.Klauzula informacyjna(UCZNIOWIE SZKOŁY)
    1. Administrator

    Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Zespół Szkół Ekonomiczno- Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach, ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

    1. Współadministratorzy

    Współadministratorami danych osobowych są Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Zarządzeniu organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08. 2019 r. dotyczącego współadministrowania.

    1. Informacje o przekazywaniu danych osobowych do Państw trzecich

    Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, w związku z umieszczaniem danych osobowych na stronie internetowej oraz portalu Facebook.

    1. Inspektor ochrony danych Administratora

    Inspektorem Ochrony Danych w Jednostce jest: Luiza Kolasa,

    e-mail: iod.zset.gliwice@gmail.com Tel: 32 279 66 96

    1. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    2. rekrutacji uczniów do szkoły ponadpodstawowej;
    3. ewidencji uczniów;
    4. prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania;
    5. w celach sprawozdawczych;
    6. przeprowadzania egzaminów zewnętrznych (matura, egzamin z kwalifikacji).
    7. Podstawą przetwarzania danych są:
    8. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
    9. Przepisy prawa:
    • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
    • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,
    1. Zgoda osoby, której dane dotyczą.

     

    1. Odbiorcy danych

    Dane mogą być udostępniane odbiorcom określonym w rejestrze czynności przetwarzania, takim jak:

    1. dostawca oprogramowania do prowadzenia dziennika elektronicznego;
    2. firma świadcząca usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
    3. firma świadcząca usługi z zakresu opieki medycznej w miejscu nauczania i wychowania;
    4. firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym;
    5. podmioty obsługujące informatycznie placówkę;
    6. Urząd Miasta Gliwice.

     

    1. Okres przechowywania danych osobowych

    Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa,  będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rejestrze czynności przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody (dotyczy przypadków przetwarzanych na podstawie zgody).Dane osobowe zawarte w dziennikach lekcyjnych – 5 lat od zakończenia nauki w szkole. Dane osobowe zawarte                      w arkuszach ocen – 50 lat od zakończenia nauki w szkole.

    1. Prawa osób, których dane dotyczą

    Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1. dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
    2. poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych;
    3. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania na warunkach określonych przez RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody;
    4. wycofania zgody w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody;
    5. ograniczenia przetwarzania, zgodnie art. 18 RODO, w tym do ograniczenia usuwania danych;
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pan/Pani, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem.
    7. Informacje dodatkowe
    8. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie urzędom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
    9. Podanie danych w zakresie wymaganym jest warunkiem prawnym podczas rekrutacji oraz korzystania z oferty edukacyjno-wychowawczej .
    10. Dane nie będą przetwarzane przy pomocy systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, za wyjątkiem danych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, podczas którego system podejmuje decyzję o wytypowaniu kandydata na ucznia na podstawie kryteriów określonych                        w zasadach rekrutacji.